Kohderyhmä:
Kohderyhmänä ovat naiset teini-ikäisistä aina +60 vuotiaisiin asti. Kohderyhmälle mainostetaan ajankohtaisia tarjouksia eri välineillä. Tavoitan kampanjalla potentiaalisia asiakkaita netistä. Lehtimainontaa tai ulkomainontaa en aio tehdä, koska kauppanikaan ei ole konkreettisesti olemassa, vaan ostot tapahtuvat verkossa.
Ajoitus: Kaikki mainonta tapahtuu kesäkuussa ja heinäkuussa 2017. Esitteet menevät sähköpostitse ja mainoksia on muuallakin somessa, jotta eri välineiden käyttäjät näkisivät mainoksen. Mainokset voivat olla vaikkapa viikko kerrallaan, kesäkuussa kaksi viikkoa ja heinäkuussa loput.
Järjestys voisi olla:
Facebook, Adwords, Instagram, Mailerlite, Twitter.
Mitkä ja miksi nämä välineet?
Instagram, Adwords, Facebook, Mailerlite. Instagram ja Facebookhan ovat periaatteessa sama mainos, joka näkyy kummassakin.
Otin nämä mainosvälineet, koska niillä tavoitan tärkeimmät asiakkaani, eli verkkoa käyttävät ihmiset, ja näistä ainakin somen kanavat ovat suosituimpia maailmassa. Ne myös ovat suht. yksinkertaisia toteuttaa, joten resursseja ei paljon tarvita.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti